تعمیرات تخصصی مایکروویو چگونه انجام می‌شود؟

برای بهره‌مندی از خدمات تخصصی تعمیرات مایکروویو بهتر است به مراکز و افرادی مراجعه کنید که در این زمینه مهارت و دانش داشته باشند. این تکنسین‌ها به خوبی با ساختار، عملکرد و قطعات انواع مایکروویو آشنا بوده و به راحتی می‌توانند آنها را عیب یابی کنند. افراد غیر متخصص با تشخیص اشتباه، تنها زمینه را برای آسیب بیشتر دستگاه فراهم خواهند کرد. این امر موجب ضرر مالی و همچنین اتلاف وقت خواهد شد.

ساختار، عملکرد و قطعات انواع مایکروویو

تعمیرات تخصصی مایکروویو ( تعمیرات تخصصی ماکروویو )

تفال سرویس، با کادر فنی مجرب و کارآمد در زمینه تعمیرات تخصصی مایکروویو در انواع برند های مختلف و عیب یابی سریع مایکروفر، در تعمیرات مایکروویو پیشتاز می باشد. تعمیرات ماکروویو در تفال سرویس در سریع ترین زمان و کیفیت عالی قابل انجام می باشد.

جهت تعمیرات تخصصی ماکروفر در غرب و شمال تهران با شعبه سعادت آباد، تلفن 02122145135 و در مرکز و جنوب و شرق تهران با شعبه مرکزی، تلفن 02166436070 تماس بگیرید.

مایکروویو از جمله لوازم خانگی است که در دنیای مدرن امروزی به راحتی توانسته جایگاه خود را در آشپزخانه تثبیت کند. پخت برخی غذاها با استفاده از این وسیله بسیار سریعتر و راحت‌تر انجام خواهد شد. اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که مجبورید در کنار کار خانه، شغلی داشته باشید، مایکروویو حتما به کارتان می‎آید. در این شرایط وقتی با خرابی مایکروویو مواجه می‎شوید، گویی نظم زندگی بهم خورده و باید زمان بیشتری را در آشپزخانه سپری کنید. در ادامه به رایج و مهمترین مشکلات مایکروویو اشاره است که برای رفع آن می‎توانید از خدمات تعمیرات تخصصی مایکروویو بهره ببرید.

تعمیرات تخصصی مایکروویو شامل چه خدماتی است؟

تعمیرات تخصصی مایکروویو می‎تواند شامل موارد زیر باشد:

1 – مایکروویو غذا را گرم نمی‌کند.

2 – مایکروویو هنگام کار کردن خاموش می‎شود.

3 – سینی مایکروویو نمی‌چرخد.

4 – درب مایکروویو به درستی بسته نمی‌شود.

5 – تعویض یا تعمیر برد ماکروویو

6 – برطرف کردن مشکلاتی که برای صفحه نمایش بوجود می‌آید.

7 – عیب یابی جرقه زدن و رفع مشکل

8 – عیب یابی دود کردن دستگاه هنگام کار و رفع آن

9 – عیب یابی صداهای غیر طبیعی و برطرف کردن مشکل

10 – مایکروویو روشن نمی‌شود.

11 – مایکروویو بوی نامطبوعی دارد.

چرا مایکروویو ال جی غذا را گرم نمی کند؟

حتما برای شما هم پیش آمده است که  دیر وقت، خسته و گرسنه از سرکار به منزل رسیده‎اید و می‎خواهید خیلی سریع غذا را گرم کنید. با خیال راحت غذا را در مایکروویو گذاشته و میز را می‌چینید. همه چیز آماده است و فقط باید غذای گرم را بر سر سفره بگذارید. اما وقتی به سراغ آن می‎روید، متوجه می‎شوید غذا سرد سرد است. در این لحظه هیچ خبری مانند این، نمی‎تواند خستگی و گرسنگی را تشدید کند، چرا که بجای خوردن یک غذای گرم و خوشمزه، باید به فکر تعمیرات تخصصی مایکروویو ال جی باشید.

علت گرم نشدن غذا در این وسیله می‎تواند مربوط به یکی از دلایل زیر باشد:

مگنترون خراب است

این قطعه وظیفه تولید امواج رادیویی با طول موج کوتاه را برعهده دارد. برای این منظور به نیروی الکتریکی با ولتاژ بالا نیاز است. به همین دلیل این قطعه در معرض سوختگی قرار می‎گیرد. این امر سبب می‎شود تا مایکروویو ال جی قادر به گرم کردن غذا نباشد. با سوختن مگنترون چاره‎ایی جزء تعویض آن وجود ندارد. برای این منظور لازم است از خدمات تعمیرات تخصصی مایکروویو ال جی بهره ببرید. هرگز خودتان برای تعویض مگنترون اقدام نکنید، چرا که ممکن است در معرض شوک الکتریکی یا برق گرفتگی قرار بگیرید. معمولا برای تعویض این قطعه باید هزینه بیشتری را در نظر بگیرید.

سوئیچ درب آسیب دیده است

این قطعه سبب می‎شود تا درب مایکروویو به خوبی بسته شود. این امر از نفوذ اشعه به خارج از آن جلوگیری خواهد کرد. برای ایمنی و بازدهی بیشتر، معمولا برای مایکروویوها  3 تا 4 سوئیچ درب طراحی می‌شود. چنانچه برای یکی از سوئیچ‌ها مشکلی رخ دهد یا درب به خوبی بسته نشود، غذا در داخل مایکروویو گرم نخواهد شد. برای کنترل سوئیچ درب‌ها از مولتی متر استفاده می‌شود.

دیود سوخته است

گاهی اوقات دستگاه به درستی روشن شده و درب‎ نیز بسته است، اما غذا در مایکروویو گرم نمی‎شود و در عین حال صدای اتصالات برقی نیز به گوش می‎رسد. در این حالت به احتمال زیاد دیود آسیب دیده است. در این شرایط بهترین کار این است که دستگاه را به طور کامل از برق بکشید و با مرکز تعمیرات تخصصی مایکروویو تماس بگیرید،  چراکه بروز آتش‌سوزی  دور از انتظار نیست.

خاموش شدن مایکروویو

مایکروویو سامسونگ هنگام کار کردن خاموش می‎شود.

از دیگر مشکلاتی که ممکن است برای حل آن به خدمات تعمیرات تخصصی مایکروویو سامسونگ نیاز داشته باشید، خاموش شدن ناگهانی دستگاه است. این مشکل می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
در ابتدا مطمئن شوید، سوئیچ درب‌ها به خوبی کار می‌کنند. در صورتیکه درب مایکروویو به خوبی بسته نشود یا مشکلی در سوئیچ‌ها ایجاد شود، خاموش شدن ناگهانی دستگاه انتظار می‎رود.
گاهی اوقات نیز مشکل جدی‌تر بوده و مربوط به برد اصلی دستگاه می‌شود. در این حالت برای تعمیر یا تعویض برد مایکروویو باید هزینه بیشتری در نظر بگیرید.
هرگونه خرابی در ترانس نیز می‎تواند باعث خاموش شدن ناگهانی مایکروویو شود. این قطعه حساسیت بالایی داشته و در عین حال ولتاژ برق زیادی نیز دارد. به همین دلیل باید از خدمات تعمیرات تخصصی مایکروویو استفاده کنید.

گاهی اوقات نیز آسیب و خرابی صفحه کلید لمسی باعث بروز این مشکل خواهد شد. برای رفع آن معمولا از قطعات فابریک برای جایگزین استفاده می‎شود.

مایکروویوها دارای محافظ حرارتی هستند. بروز آسیب در این قطعه نیز منجر به خاموش شدن ناگهانی دستگاه خواهد شد.

سینی کف مایکروویو پاناسونیک نمی‌چرخد

 

مشکل سینی مایکروویو

سینی چرخانی که درون مایکروویو وجود دارد، سبب می‎شود تا حرارت به طور کاملا یکنواخت به ماده غذایی رسیده و آن را گرم کند. این سینی بر روی یک موتور گردان قرار گرفته است. بروز هرگونه مشکل در این قطعه از چرخش سینی جلوگیری خواهد کرد. برای کنترل آن از مولتی متر استفاده می‌کنند تا شدت نیروی محرکه بررسی شود. بدیهی است در صورت سوختن موتور، سینی به چرخش در نخواهد آمد. برای حل این مشکل لازم است از خدمات تعمیرات تخصصی مایکروویو پاناسونیک بهره ببرید.

گاهی اوقات موتور سینی سالم است اما مشکل در قطعه‎ایی به نام کوپلینگ وجود دارد. این قطعه وظیفه اتصال سینی و موتور را برعهده دارد. در واقع نیرویی که توسط موتور ایجاد می‎شود، از طریق کوپلینگ به سینی منتقل خواهد شد. جنس این قطعه معمولا از پلاستیک است، به همین دلیل احتمال شکستگی و ترک خوردگی آن وجود دارد. در صورت بروز این مشکل، سینی از حرکت باز خواهد ایستاد. بررسی کوپلینگ و تعویض آن به راحتی انجام خواهد شد. کافی است سینی چرخان برداشته شود تا کوپلینگ بررسی شود.

وجود هرگونه مشکل فنی در سینی چرخان مانند آسیب‌دیدگی یا سایز نامناسب نیز می‌تواند باعث بروز این مشکل شود.

 

تعمیرات تخصصی مایکروویو ( تعمیرات تخصصی ماکروویو )

تفال سرویس، با کادر فنی مجرب و کارآمد در زمینه تعمیرات تخصصی مایکروویو در انواع برند های مختلف و عیب یابی سریع مایکروفر، در تعمیرات مایکروویو پیشتاز می باشد. تعمیرات ماکروویو در تفال سرویس در سریع ترین زمان و کیفیت عالی قابل انجام می باشد.

جهت تعمیرات تخصصی ماکروفر در غرب و شمال تهران با شعبه سعادت آباد، تلفن 02122145135 و در مرکز و جنوب و شرق تهران با شعبه مرکزی، تلفن 02166436070 تماس بگیرید.

 

تعمیرگاه مجاز و مرکزی مایکروفر با چندین سال سابقه به صورت تضمینی، تعمیرات تخصصی ماکروویو را در برند های زیر انجام میدهد:– تعمیرات تخصصی سولاردام ال جی– تعمیرات تخصصی مایکروویو مولینکس

– تعمیرات تخصصی مایکروویو پاناسونیک

– تعمیرات تخصصی مایکروویو دوو

– تعمیرات تخصصی مایکروویو ناسیونال

– تعمیرات تخصصی مایکروویو سامسونگ

– تعمیرات تخصصی مایکروویو ال جی

– تعمیرات تخصصی مایکروویو بلک انددکر

– تعمیرات تخصصی ماکروویو میجر

– تعمیرات تخصصی ماکروویو کنوود

– تعمیرات تخصصی ماکروویو مدیا

– تعمیرات تخصصی ماکروویو هاردستون

– تعمیرات تخصصی ماکروویو بوتان

– تعمیرات تخصصی ماکروویو ویداس

– تعمیرات تخصصی ماکروویو هوگل

– تعمیرات تخصصی ماکروویو بهی

– تعمیرات تخصصی مایکروویو بوش

– تعمیرات تخصصی ماکروویو میله

– تعمیرات تخصصی ماکروویو نف

– تعمیرات تخصصی ماکروویو دلونگی

– تعمیرات تخصصی ماکروویو فلر

تعمیرات تخصصی انواع مایکروویو و سولاردام برندهای دیگر و سرویس دوره ای و تست اشعه با مجوز رسمی از سازمان انرژی اتمی ایران

جهت تعمیرات تخصصی ماکروفر در غرب و شمال تهران با شعبه سعادت آباد، تلفن 02122145135 و در مرکز و جنوب و شرق تهران با شعبه مرکزی، تلفن 02166436070 تماس بگیرید.